Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Knihojed: mění způsob jakým lidé kupují a konzumují eBooky
Janoušek, Lukáš
Rád bych představil projekt, na jehož spuštění momentálně pracujeme. Jedná se komunitní web určený pro spisovatele a čtenáře přinášející nový způsob, jakým budou e-booky konzumovány. Ještě před spuštěním beta verze jsme se domluvili s několika nakladatelstvími na vzájemné spolupráci. Snažíme se přinášet literaturu široké veřejnosti každý den neomezeně na času, prostoru a čtecím zařízení.
Prezentace: Stáhnout plný textPDF
Principy fungování internetových komunit
Vrba, Jaroslav ; Mišurec, David (vedoucí práce) ; Košárek, Zdeněk (oponent)
Tato práce se zabývá internetovými komunitami, ukazuje jejich principy fungování a porovnává nejvýznamnější z nich. Cílem práce je vysvětlit, jakým způsobem internetové komunity fungují. Porovnává jejich vlastnosti a umožňuje čtenáři udělat si názor na každou z nich. Internetové komunity jsou porovnány jak z globálního, tak i z hlediska České republiky. Práce se zaměřuje na jejich funkce, výhody a zároveň rizika, jaká uživateli internetových komunit hrozí včetně možností ochrany před nimi. Autor přikládá i vlastní výzkum v podobě dotazníku, se kterým konfrontuje vnímání rizik uživatelů sociální sítě Facebook. V neposlední řadě je nastíněn ekonomický faktor komunitních serverů, jejich výdaje a způsob hrazení, případně zisk.
Využití serveru www.o2extra.cz k propojení marketingových a komunikačních aktivit společnosti Telefónica O2 Czech Republic
Havlena, Lukáš ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Dufek, Tomáš (oponent)
Cílem této diplomové práce je zhodnocení efektivity serveru www.o2exxtra.cz, v kontextu využívání komunitních webů ke komerčním účelům. Server O2 Extra je komunitním portálem, který sdružuje sponzoringové aktivity společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s., a dává možnost svým uživatelům soutěžit a být informován o aktuálním kulturním i sportovním dění. V teorii diplomové práce je probírána tématika Webu 2.0 a komunitních sítí, s představením těch nejdůležitějších - Google, Last.fm, Myspace a Facebook, přičemž jsou uvedeny jejich historie a funkce. V teorii práce má samostatný prostor vymezen také pojem sponzoring, který je důležitý pro pochopení fungování webu. Praktická část se zabývá představením www.o2extra.cz, popisem jeho funkcí a vzhledu a stěžejní částí je pak hodnocení jeho efektivity pomocí metodologického nástroje - Google analytics. Prostor je věnován analýze důležitých statistik s komentářem a interpretací pro potencionální čtenáře. Výstupem je pak ucelený obraz o fungování a efektivitě www.o2extra.cz s doporučeními do budoucnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.